تالار گفتمان

 به نام خدا 

سلام. 

با راه اندازی تالار گفتمان وبلاگ راه ارتباطی شما با دیگر افراد استفاده کننده اینترنت بسیار آسانتر خواهد شد. 

این تالار با عنوان دانلود راه اندازی شده است ولی با ایجاد تالارهایی با مضامین مختلف شما خواهید توانست در مورد ورزش، اجتماع،پزشکی و ..... نیز بحث گفتگو کنید. 


با اینکه صاحبان سایت و مدیران و مسئولان قابلیت پاک کردن یا تغییر دادن هر تاپیکی را دارند، چک کردن تمام پست‌ها امری غیرممکن است. بنا بر این شما می‌بایست در جریان باشید که مسئولیت هر نوشته‌ای مستقیما به نویسنده آن مربوط می‌شود، نه به صاحبان یا مدیران سایت و هیچ مسولیتی مورد قبول واقع نمیشود !

شما موافق هستید که هیچ وقت پست‌هایی از قبیل : دشنام .حرف زشت و ناپسند ،بدگویانه و افترا آمیز، منفور و تهدید آمیز، و یا هرگونه چیزی که برخلاف قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران باشد، را ارسال نکنید وانجام دادن هرکدام از این قبیل کارها برابر است با محرومیت سریع و ابدی از کل سایت می‌شود (‌و همینطور تامین کننده اینترنت شما نیز در جریان قرار خواهد گرفت ).

آدرس اینترنتی شما (آی-پی) نیز در تمامی پست‌های شما برای سهولت تحت تعقیب قرار دادن شما ذخیره می‌شود. شما همچنین موافق هستید که رییس سایت، مدیران و مسولان سایت می‌توانند در هرزمان که صلاح دیدند، هرتاپیکی را در هر زمانی پاک، تصحیح یا جابه جا کنند و یا ببندند. به عنوان یک کاربر تمامی اطلاعات گرفته شده از شما داخل بانک اطلاعاتی ما ذخیره می‌شود.

درحالی که اطلاعات شما به هیچ وجه بدون اجازه شما و یا مسولان سایت در اختیار کسی قرار نمیگیرد، ما هیچ گونه مسولیتی در قبال فعالیت‌های دزدی نخواهیم پذیرفت! در سیستم این سایت، ما از کوکی برای ذخیره اطلاعات استفاده می‌کنیم اما این کوکی‌ها به هیچ وجه شامل اطلاعات ذکر شده از طرف شما نیست و برای سهولت در نگاه کردن سایت می‌باشد. پست الکترونیکی ذکر شده نیز فقط برای ارتباط با شما یا تایید ثبت نام شما و همچنین زمان فراموش کردن کلمه رمز شما مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد